Gyakran ismételt kérdések

Szállítási idő, személyes átvétel, hasznos rendelési információk és tudnivalók

  • Szeretném megtekinteni a termékeket élőben is. Van erre lehetőség a Kispajtás utcai címükön?

Webáruház vagyunk, rendelésre hozzuk be a termékeket, kép alapján értékesítünk, ezért csak néhány termékből van bemutatódarabunk.
Minden esetben érdeklődj az elérhetőségekről!

 

  • Mennyi a szállítási idő?

A rendelések teljesítése átlagosan 3-4 hét.

Ha valamilyen esetleges szállítási határidőt kell betartanunk, akkor rendelésed leadásakor kérlek jelezd felénk!

 

  • Kapok értesítést a futártól szállítás előtt?

    Futárunk minden esetben egyeztet Veled telefonon a szállítás előtt!

 

  • Mennyi a szállítási költség Budapestre/ vidékre?

    Árajánlat kérés eseteén kollégáink kiszámolják, hogy a megadott címre mennyibe kerülne a kiszállítás és felveszik Önnel a kapcsolatot.



  • Van –e lehetőség személyes átvételre?

Igen, van! Személyes átvétel esetén a 2142 Nagytarcsa Kármán Tódor u. 5/A/4  szám alatti raktárunkban veheted át a rendelésed.

Nagyon fontos, hogy a 3-4 hetes szállítási idő a személyes átvételre is vonatkozik! Kérlek, várd meg, amig kollégánk értesít azzal
kapcsolatban, hogy megérkezett
rendelésed! Webáruház vagyunk, ezért mindig csak az éppen szállítandó/ átvételre váró tételek vannak a raktárunkban.


  • Mik a fizetési feltételek?

    Megrendelésed ellenértékét kiegyenlítheted bankkártyás fizetéssel, utalással.

    Megrendelésed indításához mindenképp szükséges az 50% előleg befizetése! Az előleg befizetés előlegszámla alapján történik, melyet a visszaigazoláskor küldünk Neked. Az utaláskor a számla számára hivatkozz! A fennmaradó összeget fizetheted átvételkor a futárnak!



  • Az oldalon található termékeket kérhetem más méretben/ színben/ kivitelben is ?

    A webáruházunkban található termékek többnyire tömeggyártásra készülnek, csak abban a kivitelben rendelhetők, ahogy az oldalunkon szerepelnek.

    Amennyiben egyedi igényeid vannak, vagy olyan termékre vágysz, amit esetleg nem találsz az áruházunkban, akkor székek esetén tudunk számodra megfelelő opciót ajánlani a széktervezős weboldalunk által, melyet itt találsz: http://www.konferenciaszektervezo.hu/#?step=1&profile=1&shape=2&shape_color=15&upholstery_color=14
    A széktervező oldalon található színminták nagy része, illetve maguk a székek is megtalálhatóak irodánkban.



  • Több termék megrendelése esetén kaphatok kedvezményt?

    500.000 ezer Ft feletti megrendelés esetén speciális kedvezményt biztosítunk Neked, ezzel kapcsolatban keresd kollégáinkat a megadott elérhetőségek egyikén, hogy értesülhess legfrissebb ajánlatainkról.



  • A megrendelt áru hibásan/ törötten, hiányos alkatrészekkel érkezett, mi a teendő?

    Sajnos a gondos csomagolás ellenére ritkán előfordulhat, hogy a termék megsérül a szállítás alkalmával. Amennyiben bármilyen problémád felmerült a megrendelt termékkel kapcsolatban, kérünk Téged, hogy fotókkal dokumentáld az észrevételeid, majd küldd el Nekünk az office@goldcaffe.hu Kollégáink továbbítják a hibát a megfelelő partnerünknek és az esetleges hiányzó/ hibás alkatrészeket pótoljuk a következő beszállítás alkalmával.